porno online - blog erotyczny sex laski - sex randki

Eksperyment 3

Zaskoczyło mnie, to, juz tak szybko dostałam jakąś wiadomość, przyznam się po prostu, że nie spodziewałam się aż tak szybkiej reakcji ? Może dlatego ze jestem nowa przeszło mi przez myśl, ale rzeczywiście dobre zdjęcia musiały to sprawić, że już po kilku chwilach kilka osób postanowiło ze mną nawiązać kontakt.
Pierwszy chłopak, który do mnie napisał, był młodszy troszkę i od razu skomentował moje zdjęcie ze wyglądam na prawdę świetnie. Ucieszyłam sie, bo jaka kobieta nie lubi, kiedy miły mężczyzna komplementuje jej urodę i nawiązałam z, nim rozmowę nie była to oczywiście sex rozmowa a taka zwyczajna, by się poznać. Po chwili widzę w skrzynce więcej wiadomości, starając się sie odpisywać na wszystkie, z każda minuta przybywało ich coraz więcej.. Troszkę sie przejęłam, bo nie łubie olewać innych i absolutnie nie chciałabym, by ktoś tak sie poczuł urażony albo coś takiego do tego sama jeszcze, wtedy nie wiedziałam, czego szukałam sex randkach, czy, po prostu miłego spotkania na kawę.
Pisali do mnie różni mężczyźni, jedni pisali, co u mnie, co porabiam, inni byli bardziej bezpośredni pisząc ze mam zajebiste ciało, fajne cycki i czy pokaże je całe, bo są bardzo na mnie napaleni i chętnie dali, by się namówić, by obciągnąć, im sprzęcik lub czy wejdę na skąpe, czyli przed kamerkę i mu pokaże, na co mnie stać.
Na początku trochę mnie to obrażało, ale, kiedy dłużej o tym myślałam to w pewien sposób mnie, to podniecało. Ze ktoś na mnie leci, chce mnie zobaczyć juz teraz i jest zainteresowany mną, że robi się napalony, a może nawet pieści patrząc na moje zdjęcie zawarte w moim ogłoszeniu. No tak, ale takich lasek jak ja na tym portalu pewnie sa tysiące.
Wiele osób miało ochotę popisać ze mną o seksie, jaki lubię najbardziej, jaki był najdziwniejszy seks, jakie mam fantazje i, czy może razem je spełnimy, czy lubię obciągać, czy może mam ochotę może pogadać na jakimś sex telefonie, czy lubię dominować, czy może jestem napaloną ulęgła suczka, która chce spełnić każde życzenie swojego pana.
Z jednymi znajdywałam jakiś fajny kontakt i na prawdę fajnie sie pisało, a z innymi to juz bywało różnie, bo jak wiadomo panowie nie zawsze są mili, ale na ogół trafiałam na tych właśnie pozytywnych.
Pierwsze myśli, pierwsze wrażenie już, zanim sie zarejestrowałam na tego typu portalu były takie zepewnie same zboczuchy tutaj są i nie maja co robić w domu i propozycje obciągania będę otrzymywać co jakieś pięć minut. Jednak szybko zmieniłam zdanie, kiedy sama sie w to wszystko wciągnęłam, nie wiedziałam nawet, kiedy minęło juz kilka godzin przegadanych z różnymi panami na bardzo różne tematy. Wychodzi na to ze zostałam takim samym zboczuchem jak i inni, ale wcale mi to nie przeszkadzało. Wiedziałam, że prędzej czy później znajdę tego właściwego i, wtedy będzie się dopiero działo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *